Strony

niedziela, 23 grudnia 2012

Moja Nowa Zelandia


Wyjazd naukowy do Victoria University w Nowej Zelandii jest już oficjalnie zakończony ;)( 

Wróciłem do Kochanej Elizy i synka Erniego ;)) 
z ciepłych i słonecznych dni na dalekich Antypodach do ciemnej i mroźnej Warszawy ;((

Mój blog dokumentujący pobyt w Nowej Zelandii
który w pierwotnych planach miał być rodzinną relacją z pobytu w Kraju Długiej Białej Chmury  stał się miejscem skrupulatnego opisu wszystkiego co najciekawsze w związku
z moimi doświadczeniami z fauną, florą, kulturą i stylem życia Kiwi Kraju.

Chciałbym złożyć szczególne podziękować wszystkim osobom, którzy mnie serdecznie dopingowali w prowadzeniu tego blogu, w tych szczególne podziękowania dla:
Ali, Eli, Elizy, Grzegorza, Rajmunda i Sławomira-Stanisława ;)

oraz wszystkim Internautom, którzy poświęcili chwilę na przejrzenie moich postów.

Przez cały ten czas do 23.12.2012 blog był odwiedzany 1867 razy przez Internautów 
z 10 krajów na świecie:




Statystyki odwiedzin bloga od 24.11.2012 - 23.12.2012
Mam jeszcze w planach małe podsumowanie wszystkich, ciekawych faktów
o Nowej Zelandii w formie Alfabetu nowozelandzkiego ...

a więc zapraszam na blog w niedalekiej przyszłości

Jednak już teraz wszystkich fanów Nowej Zelandii zapraszam do obejrzenia filmu:

1 komentarz:

  1. Brawo za wspaniały blog! Czekam więc na NZ alfabet!!!

    OdpowiedzUsuń